Chcete-li zjistit o on-line knihovně HRM profi více, rozklikněte si níže umístěné odkazy, kde jsou její vlastnosti vysvětleny podrobněji.
HRM profi obsahuje více než 3 000 odborných příspěvků z oblasti HR a managementu, takže svým rozsahem do posledního detailu komplexně zahrnuje všechny informace, které ke své práci v tomto oboru potřebujete. Celá databáze je navíc doplněna o propracovaný systém vyhledávání, který umožňuje vždy rychle nalézt požadovanou odpověď na řešený problém.
Obecně Internet poskytuje informace bez záruky, jsou zahlceny reklamou na produkty a služby, a proto je nalezení správných online odpovědí velmi zdlouhavé a nejisté.
Gró HRM profi je úplně jiné - vyznává 3 zásady, jak poskytovat informace:
1. Garance aktuálnosti a správnosti
2. Rychlost vyhledávání
3. Odpověď na jakýkoliv problém z oblasti HR a managementu
více než 3 000 článků včetně rozsáhlého archivu,
aktuální úplná znění právních předpisů,
databázi vzorů pracovněprávních písemností a vnitřních směrnic,
službu Vzdělávání - až 2 online semináře měsíčně,
bezplatný odpovědní servis pro oblast HR.
V on-line databázi HRM profi lze dokumenty třídit dle následujících kritérií:
Buď si vyberte požadované téma dle výběru, nebo po zadání pojmu do vyhledávače a vyhledání výsledků zredukujte jejich počet tím, že určíte, z jakého úhlu pohledu budete danou problematiku řešit. Na problém můžeme nahlížet z pohledu legislativních změn, pracovního práva, mezd a platů, zdravotního pojištění, sociálního práva a dalších oblastí.
Databáze HRM profi je rozmanitá typem svých dokumentů - naleznete zde nepřeberné množství klasických článků, judikátů, komentářů, aktualit, vzorů, checklistů, směrnic, právních předpisů atd. Pro inspiraci poskytujeme i řešené dotazy našich čtenářů, které zodpovídají zkušení a renomovaní autoři, a díky kterým se můžete vyvarovat chybám a pochybnostem.
Garance
Informace na portále HRM profi jsou průběžně aktualizovány podle legislativního vývoje za podpory 80členného autorského kolektivu tvořeného pracovníky Ministerstva práce a sociálních věcí (JUDr. Jan Přib, JUDr. Jan Voříšek, Ing. Marta Ženíšková), Ministerstva financí (Ing. Eva Sedláková, Katarína Dobešová), VZP (Ing. Antonín Daněk), předními advokáty a specialisty, např. JUDr. Bořivoj Šubrt, JUDr. Petr Bukovjan, JUDr. Věra Bognárová, JUDr. Jaroslav Škubal, Doc. JUDr. Margerita Vysokajová, CSc., Ing. Růžena Klímová, JUDr. Ing. Dana Trezziová, Ing. Karel Janoušek a další. Takto ověřené články jsou označeny logem .
Archiv
HRM profi dále nabízí bohatý archiv článků. U nich byla garantována aktuálnost k datu vydání, ale nejsou aktualizovány na základě pozdějších legislativních změn. Můžete je využít např. při případných kontrolách účetnictví. Tyto články jsou označeny logem .
HRM profi dokáže vyhledávat dokumenty platné pro jednotlivá časová období. Tuto funkci využijete zejména při zpětné kontrole, kdy potřebujete znát aktuální informace ke staršímu datu.
V této sekci naleznete dotazy, které jste podali prostřednictvím stránky HRM profi.
Pokud kliknete na tomto filtru, budete se pohybovat ve své verzi HRM profi a žádný článek z jiné verze Vás nebude při práci rušit.
Narazíte-li na problém, na který jste nenalezli přes intuitivní vyhledávání odpověď, je Vám k dispozici bezplatný odpovědní servis. Stačí napsat dotaz a písemnou odpověď od odborníka získáte nejpozději do 3 týdnů. Tato služba je ZDARMA a zajistí Vám odpovědi na 4 odborné dotazy za rok.
On-line vzdělávání považujeme za jeden ze stěžejních bodů, jak se "udržet v obraze", jak ušetřit čas i peníze za klasická prezenční školení a jak využít možnosti konzultace na chatu s autorem semináře. Kromě aktivní účasti na 1 až 2 on-line seminářích měsíčně Vám umožníme zhlédnout všechny proběhlé on-line semináře ze záznamu, bez omezení. U většiny archivních seminářů garantujeme aktuálnost. Využijte této služby, kterou poskytujeme v rámci jednotlivých modulů zdarma a ušetříte čas s dojížděním a oceníte možnost prokonzultovat konkrétní problém s odborníkem!
"S HRM profi nepotřebujeme již žádné jiné odborné publikace, úplná znění zákonů, žádné právní informační systémy, semináře apod. Máme všechny informace na jednom místě a přístupné 24 hodin denně, navíc denně aktualizované s garancí aktuálnosti. A pokud potřebujeme opravdu něco specifického, využijeme odpovědní servis s rychlou odpovědí přímo na míru našim podmínkám. Jde o komplexní řešení pro personální vedení firmy za rozumnou cenu."
Ing. Marcela Benešová, personalistka
Jaký modul vybrat?
Obsahuje:
Obsahuje:
Potřebujete s něčím pomoci?
Neváhejte nás kontaktovat přes níže uvedený formulář, obratem se Vám ozveme.
Výhody tohoto způsobu kontaktování jsou následující:
Vše vyřídíme rychle a k Vaší spokojenosti. Jsme tu pro Vás.
Pro získání možnosti bezplatného testování je nutné vyplnit správně kontaktní telefon a Váš email.
Na Vámi uvedený telefon Vás budeme kontaktovat nejpozději do druhého pracovního dne, abychom s Vámi domluvili jak Vámi preferovaný termín počátku testování, tak i Vámi vybraný modul, který chcete otestovat.
Na Vámi uvedený email Vám následně zašleme vygenerované přístupové testovací přístupy.
Bez ověření správnosti Vašeho telefonu a emailu tedy není možné požadované testování poskytnout. Děkujeme za pochopení.