dnes je 15.8.2025

Input:

Jak zvýšit spokojenost zákazníků

Datum konání: 29.8.2025, 10:00 - 11:00, Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.

Každého zákazníka uspokojit nelze. Spokojení zákazníci se však vracejí, přivádějí zákazníky nové a často jsou za to, co kupují, ochotni zaplatit i trochu více. Jak jejich spokojenost bez velkého úsilí či dokonce zvýšení nákladů posílit?

Hlavní témata webináře:

  • Nejčastější potřeby zákazníků a jejich odlišnosti
  • Nejčastější výhrady zákazníků, na které je třeba reagovat: co zákazníkům vadí
  • Význam očekávání, které zákazníci mají
  • Zájem o osobu zákazníka a schopnost mu naslouchat
  • Kdy a jak je důležitá možnost volby
  • Dostupnost firmy pro zákazníka
  • Ověřování spokojenosti zákazníků

Cílová skupina webináře:

Webinář je určen všem, kteří se zabývají spokojeností zákazníků a možnostmi jejího

Přístup k tomuto dokumentu mají jen předplatitelé modulu:
HRM profi | HRM profi PLUS

Jste předplatitelem? Stačí se přihlásit.

VÝHODY PŘEDPLATNÉHO

  • Více než 3 500  dokumentů z oblasti pracovního práva, personálního řízení, psychologie práce a koučinku.
  • Každý týden nové a aktualizované odborné texty od renomovaných autorů (advokátů, specialistů na pracovní právo z MPSV, psychologů a koučů).
  • Denně aktualizované právní předpisy (s možností zobrazení předpisu k různým datům účinnosti).
  • Garance aktuálnosti a správnosti.
  • Možnost zúčastnit se zdarma 2 on-line seminářů měsíčně.
  • Bezplatný odpovědní servis (max. 4 dotazy/rok).
    Nahrávám...
    Nahrávám...