dnes je 16.4.2024

Input:

Jednání srůznými typy klientů

12.10.2012, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:42:04

Neadresné, anonymní, všeobecné - obchodní jednání dnes již nikoho neosloví. Klienti chtějí adresnost, osobnost, respekt ke své individualitě. Seminář vás naučí identifikovat v relativně krátké době typ komunikačního partnera - klienta a vést jednání v relaci s tímto typem. Jednání se tak stane efektivnějším a také příjemnějším.

Kapitoly videa

Seminář je určen pro

  • obchodníky, prodejce, reprezentanty
  • poradce
  • manažery
  • všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace

Cíl a obsah semináře:

  • rychle identifikovat typ klienta
  • operativně přizpůsobit styl jednání
  • zvýšit efektivnost jednání s klientem
  • zvládat svízelné typy klientů
  • zlepšit vztahovou úroveň obchodního jednání
  • pěstovat dlouhodobé vztahy s klienty

Lektor

 
Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

 

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Nahrávám...
Nahrávám...